samedi, juillet 29, 2006

Smiles

No comment
New blog of the week : The farmer's wife

17 Comments:

Blogger The Tart said...

Beautiful!

Smooch,
The Tart
; )

5:05 AM  
Blogger Cergie said...

Ces jeunes femmes sont de type malien mais je raconte tellement de c********s qu'il ne faut pas faire attention à ce que je dis.
Juste, j'ai une petite amie qui leur ressemble fort. Faut pas croire, les pays africains et les pays d'asie ont tous un type différent. c'est comme les pays d'Europe.

7:24 AM  
Blogger Kris said...

excellent photo! and lovely smiles :)

congratulations!

8:34 AM  
Blogger mademoiselle P said...

elles sont belles les femmes... leur regard, leur joie il y a des sons tout autour, des sons de la vie :)

12:48 PM  
Blogger LE MOSQUITO said...

Ayer encontré una mirada parecida en una piel parecida; más joven e ingenua, en un estupendo cuaderno. ¿queréis verla...?

http://inesmara.blogspot.com

1:29 PM  
Blogger Beverly said...

What beautiful smiles!!! I love all you photos. I admire those who can take a picture of something so mundane (not the smiles), and make them so beautiful.

6:00 PM  
Blogger bike said...

cool picture.
i like the colors combination.
it really give an art soul to the picture.
great photo art.

4:31 AM  
Anonymous Marco said...

The most beautiful you've done. Very very good, smiles and the warm tone of the color is perfect. Great!

7:19 AM  
Blogger tanette said...

Beaux regards dans de jolis visages !

7:41 AM  
Blogger Cergie said...

C'est par farmer's wife que je suis arrivée chez tim, puis de chez tim je suis allée chez san nakji. Nabeel est arrivé par chez tim chez moi et asma et samrina par chez nabeel. Black feline par chez san nakji ainsi qu'oricon ailin.
Maxime est arrivé tout seul. C'est par maxime que tu es venu chez moi et je ne sais par qui sont arrivés reflex et mademoiselle p.
Je n'ai jamais laissé un commentaire chez farmer's wife. Mais que la toile est belle !

8:13 AM  
Blogger Neorelix said...

That is really good - a very empathetic capture with beautiful tone and balance. Great.

11:51 AM  
Anonymous Craig Wilson said...

Love the rich dark colours, cool shot!

1:48 PM  
Anonymous Suby said...

Even though the tones are a little bit too harsh, they image works on a funny level. :)
Suby

2:45 PM  
Anonymous ba said...

bravo pour ce beau portrait. les visages sont vivants, et le cadrage serré accentue cette impression de familiarité avec les modeles.

8:21 PM  
Anonymous n i k e said...

I LOVE IT!! This is such a wonderful one you've got here. You've captured the beauty of all these women, the shyness, the playfulness. It;s brilliant!

6:06 AM  
Blogger Terzo Occhio said...

...Ed anche questa, originale e realizzata veramente bene!!!

complimenti!!

1:17 PM  
Blogger Sidney said...

Beautiful girls, gorgeous smiles!

5:20 AM  

Enregistrer un commentaire

<< Home